الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


الیاف مصنوعی مورد است.فاده در عروسک سازی، خاصیت پرکنندگی مناسبی دارند. این الیاف ساختاری سبک، حجیم، شفاف و سفید دارند. همچنین با پوست کودکان سازگار بوده و ضد حساسیت هستند. الیاف موجود در عروسک دارای خواصی هستند از جمله: پرپف، سبک، نرم و لطیف، قابلیت شستشو با ماشین و دست، ضد آلرژی و حساسیت، بهداشتی و آنتی باکتریال، سریع خشک شدن، وزن کم حتی در زمان خیس بودن و ارزان بودن. این الیاف در دو نوع توپی و ساده و به قیمتی مناسب توسط جهان الیاف به بازار عرضه می گردند.

الیاف چند جزئی تهیه‌شده‌اند و خواص آن‌ها از تک‌تک اجزای موجود در آن‌ها وقتی به‌تنهایی ریسیده شوند برتر است.. این نوع الیاف از ریسندگی دو یا چند ترکیب بسپاری با یکدیگر ساخته می‌شوند. این ترکیبات یا انواع یک بسپار هستند مثلاً دو شکل مختلف از پلی‌پروپیلن یا اینکه از چند ماده متفاوت ازنظر شیمیایی مثل پلی آمید و پلی‌استر ساخته می‌شوند. انتخاب مواد اولیه منوط به خواص موردنیاز در لیف نهایی است.. این خواص عبارت‌اند از رنگ‌پذیری بهتر، جعد یا تای دائمی، یا ابریشم نهایی و غیره.

در بازار پوشاک عمومی، الیاف آکریلیک و مودآکریلیک به عنوان خز مصنوعی یا پارچه با ظاهر خز مانند است.فاده می شوند. در این بازار، این الیاف یک محصول ممتاز هستند که در پارچه های لباس، ساتن و پاپیلن بسیار شیک مورد است.فاده قرار می گیرد. این پارچه ها برای عایق بندی مواد، مانند کاپشن و بخش های خارجی لباس اسکی مفید هستند. []



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد