الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی پرند ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


بیش ترین رشد در است.فاده از الیاف آکریلیک به خاطر جایگزینی آن با پشم است.. آکریلیک ها بسیاری از خواص مطلوب پشم را دارا بوده و در عین حال در بسیاری از حوزه ها که پشم در آن ها کمبود دارد، برتر هستند. الیاف آکریلیک مانند پشم،  به دلیل گرمی، نرمی، توده زیاد، کیفیت کرک و توانایی بازیابی کشش ارزشمند هستند. ضمناً آکریلیک ها کم هزینه تر، مقاوم تر در برابر سایش و حمله شیمیایی و نسبت به تخریب ناشی از نور و گرما پایدارتر هستند. به علاوه آکریلیک ها، به وسیله بید و عوامل زیستی مورد حمله قرار نمی گیرند.

الیاف مصنوعی مورد است.فاده در عروسک سازی، خاصیت پرکنندگی مناسبی دارند. این الیاف ساختاری سبک، حجیم، شفاف و سفید دارند. همچنین با پوست کودکان سازگار بوده و ضد حساسیت هستند. الیاف موجود در عروسک دارای خواصی هستند از جمله: پرپف، سبک، نرم و لطیف، قابلیت شستشو با ماشین و دست، ضد آلرژی و حساسیت، بهداشتی و آنتی باکتریال، سریع خشک شدن، وزن کم حتی در زمان خیس بودن و ارزان بودن. این الیاف در دو نوع توپی و ساده و به قیمتی مناسب توسط جهان الیاف به بازار عرضه می گردند.

پلی است.ر مصنوعی با است.فاده از یک واکنش شیمیایی شامل ذغال سنگ، نفت،هوا وآب ساخته می شود. پلی است.ر از اسید ترفتالیک خالص (PTS) یا dimethyl ester dimethyl terephthalate (DMT) و monotheluene glycol (MEG) ساخته شده است.. آن حدودا&#; ده درصد از سهم بازار را برای کلیه مواد پلاستیکی در اختیار دارد و از نظر محبوبیت پس از پلی اتیلن (.٪) و پلی پروپیلن (/٪) در جایگاه سوم قرار دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند