الیاف مصنوعی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فیلم شفاف ویسکوز (سلوفان) از محلولی مشابه آنچه برای ریون به کار می‌رفت ساخته می‌شود. محلول از درون حدیده ای شکافدار به داخل حمام انعقاد (سولفوریک اسید بارشده) روزن رانی و روی است.وانه دواری به شکل ورق ریخته می‌شود. بخش زیرین آن در حمام قرار می‌گیرد. فیلم تشکیل‌شده ویسکوز از مخازن پشت سرهم آب گرم عبور می‌کند تا اسید آن گرفته شود. سپس در محلول قلیایی سدیم سولفید، گوگردزدایی و سپس مجدداً شسته می‌شود. رنگ زرد مشخص فیلم با هیپوکلریت از میان می‌رود، و پس از شستشوی کامل با گلیسیرین خیس می‌خورد تا نرم شود. فیلم سلولوزی بدون پوشش (روکش) ضد رطوبت نیست و مصارف بسته‌بندی آن محدود است.. این فیلم روی دستگاه‌های خودکار آب‌بندی نمی‌شود، به‌محض خیس شدن جمع می‌شود و راه خروج آب را سد نمی‌کند. از این نوع فیلم دربسته بندی سوسیس، پایه نوارچسب‌های حساس به فشار (خودچسب، هم‌بسپار آکریلیک است.) و در رزین‌های قالب‌گیری به‌عنوان ماده تخلیه قالب است.فاده می‌شود. یک امتیاز بزرگ این فیلم‌های زیست‌تخریب‌پذیر بودن آن‌هاست.

الیاف چند جزئی تهیه‌شده‌اند و خواص آن‌ها از تک‌تک اجزای موجود در آن‌ها وقتی به‌تنهایی ریسیده شوند برتر است.. این نوع الیاف از ریسندگی دو یا چند ترکیب بسپاری با یکدیگر ساخته می‌شوند. این ترکیبات یا انواع یک بسپار هستند مثلاً دو شکل مختلف از پلی‌پروپیلن یا اینکه از چند ماده متفاوت ازنظر شیمیایی مثل پلی آمید و پلی‌استر ساخته می‌شوند. انتخاب مواد اولیه منوط به خواص موردنیاز در لیف نهایی است.. این خواص عبارت‌اند از رنگ‌پذیری بهتر، جعد یا تای دائمی، یا ابریشم نهایی و غیره.

پنبه بسیار اهمیت دارد و در اقتصاد جهانی به آن طلای سفید می‌گویند. این نوع الیاف در رنگ‌های سفید، زرد، قهوه‌ای، خاکستری دیده می‌شود. پنبه به عنوان ماده اصلی برای چله کشی فرش مصرف دارد. پنبه دارای قدرت جذب بالایی دارد به همین دلیل رطوبت زیادی را به خود می‌گیرد. زمانی که پنبه را به پارچه تبدیل می‌کنند و برای مصارف زیر پیراهن، لباس‌های نوزاد، حوله است.فاده می‌شود چون با بدن تماس دارد نرم و ضد حساسیت می‌باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان