رنگ صنعتی در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


این رنگ یکی از انواع رنگ های صنعتی بوده که بر پایه رزین الکیدی اصلاح شده، فرموله شده است.. رنگ چکشی در مصارف عمومی کاربرد دارد. این رنگ وقتی روی سطوح آهنی اعمال می‌شود طرحی شبیه آهن چکش خورده ایجاد می‌کند. از این رو به این نوع رنگ، رنگ چکشی گفته می‌شود.

در یک نگاه کلی رنگ های صنعتی در دو نوع پودری و مایع وجود دارند. برای روشن‌شدن ویژگی و تفاوت‌های این دو رنگ به بیان مزایا و معایب رنگ های صنعتی مایع و پودری بسنده می‌کنیم و در ادامه بحث به دلیل پرکاربرد بودن رنگ مایع به بیان انواع و اقسام آن می‌پردازیم.

واکنش لازم توسط بخش دومی به‌نام کاتالیزور و یا سخت‌کننده که از قبل اضافه شده‌اند صورت می‌گیرد. اگرچه زمان خشک شدن در این رنگ ها بالاست اما پیوندی متقاطع و همرفت ایجاد می‌کنند که ویژگی هایی برابر و یا حتی برتر از روش حرارتی دارد. رایج‌ترین این رنگ ها از ترکیب و کاتالیز رزین‌های اپوکسی با آمیدها، رزین‌های پلی‌استر با ایزوسانت و رزین‌های آلکیدی با اسید تارس، ایجاد می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران