رنگ صنعتی در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.


این آستری کلیه خواص عمومی رزینهای اپوکسی از قبیل چسبندگی عالی، دوام، سختی و خواص محافظتی را دارا می باشد. این محصول یکی از مهمترین آستریهای شناخته شده است. و از آنجایی که بخش عمده ای از این رنگ چودر روی می باشد، در صورت آسیب دیدن فیلم رنگ، حفاظت کاتدی ایجاد شده و از گسترش خوردگی و خرابی سطح فلز جلوگیری میکند. این آستری بسرعت خشک شده و بلافاصله آماده اعمال لایه بعدی است.. اجرای لایه بعدی بلافاصله پس از خشک شدن می بایست اعمال گردد و فاصله ای نیفتد. ضخامت پیشنهادی بعنوان آستری میکرون می باشد. درصورتی که لایه ای دیگر (ترجیحا پلی اورتان) روی آن اعمال نشود و دور از تابش نور خورشید باشد لایه اعمالی میکرون بتنهایی محافظت خوبی از سازه بعمل خواهد آورد . این آستری جهت پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی ، بدنه ماشین آلات ، پلها ، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله ، مخازن، تاسیسات داخل و خارج ساختمانها ، تجهیزات پالایشگاهی ، پتروشیمی ، گاز و .. در مجاورت محیطهای خورنده است.فاده می شود.

رنگ صنعتی از مواد پلیمری ساخته شده و به همین دلیل یک پوشش سخت و غیر قابل نفوذ برای سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در محیط های صنعتی و به منظور پوشش دهی محصولات و رنگ آمیزی محیط های ساختمانی مورد است.فاده قرار می گیرد. رنگ های مختلف با اهداف متفاوت تولید شده اند و کاربردهای مختلفی دارند؛ برای مثال هر چه به لایه های زیرین پوشش اصلی یا آستری نزدیک شوید، تنوع رنگ ها بیشتر می شود. انواع رنگ صنعتی:

اپوکسی رویه پلی آمید جمیل: Epoxy polyamide top layer اين محصول بر پايه رزين اپوکسی و هاردنر پلی آميد و از بهترين مواد اوليه بازار فرموله شده است. . براي انواع سطوح جهت لايه نهايی و در سيستم هاي رنگی پس از لايه پرايمر و ميانی مورد ، بخصوص سطوح فولادي و بتنی بكار می رود .اين محصول در صنعت است.فاده قرار می گيرد . دوام، چسبندگی و مقاومت بسيار عالی اين محصول در برابر رطوبت و مواد خورنده (اسيدهاي ضعيف و قليا ) باعث شده است. بطور وسيعی در صنايع مورد است.فاده قرار گيرد. به اندازه کافی تینر اپوکسی اضافه و بخوبی همزده و بعد است.فاده گردد. نحوه اعمال رنگ بصورت اسپری می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران