رنگ صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


در یک تعریف فنی می‌توان گفت رنگ صنعتی محصولی است. که به‌صورت مایع، خمیر و یا پودر ارائه می‌شود و با یک فرآیند مناسب بر روی سطوح اعمال می‌شود و پس از طی مراحل پخت به یک فیلم چسبنده جامد پلاستیکی و محافظ تبدیل می‌شود. رنگ های صنعتی از مواد و اجزای مختلف، از لوله‌های زیربنایی تا ماشین‌آلات، کف و سطوح را مقاومت بخشیده و محافظت می‌کند. این روکش‌ها را می‌توان با روش‌های مختلف از اسپری کردن تا غوطه‌ور کردن بر سطوح موردنظر اعمال کرد.

رنگ های صنعتی به طور کلی در پوشاندن خوردگی در اتصالات و لوله های حاوی گاز، آب، پتروشیمی، فاضلاب، و پردازش مواد غذایی مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین از رنگ صنعتی در صنعت کشاورزی، صنعت خودرو سازی و ساخت ساز نیز به دلیل افزایش طول عمر مفید است.فاده می شود.

این روش برای رنگ‌آمیزی مبلمان فلزی، بدنه خودرو و لوازم خانگی بعنوان پوشش نهایی کاربرد دارد. است.فاده از رنگ کوره‌ای به گونه‌ایست که رنگدانه‌ها بر روی سطح فلزی اعمال می‌شوند. در نتیجه باید دقت شود که تمام قسمتهای سطح بطور یکدست و کامل پوشش داده شوند. این رنگها دارای قابلیت تمیزکاری آسان هستند. به‌طوری‌که در مقابل گرد و غبار و لکه چربی و روغنی مقاومت بالایی دارند. بنابراین در صورت آلودگی، به‌راحتی و با یک پارچه مرطوب پاک می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه