لاستیک و پلاستیک در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


فرآیندهای صنایع لاستیک و پلاستیک بسیار متنوع است. و مواردی مانند تزریق پلاستیک، بلو مولدینگ، شکل‌دهی گرم، قالب‌گیری ضربه‌ای، وکیوم فرمینگ و غیره را شامل می‌شود. هایتما برای تمام این نوع فرایندها می‌تواند سیستم‌های خنک‌کاری مناسب پیشنهاد کند.

میخواهیم کمی بیشتر در مورد چندین قطعات پر مصرف لاستیکی توضیح دهیم. یکی از مصرفی ترین آن اورینگ ، واشر ،گردگیر است.  که این ها برای آب بندی، درز بندی در تمام صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد. دیگر محصول پرمصرف ورق لاستیکی یا عایق لاستیکی است. که در همه صنعت ها قابل مصرف است.. ازعایق تابلوهای برق گرفته تا عایق مخازن ، برشکاری ، واشر سازی ، دیافراگم که در نوع های مختلف می باشد.ضد روغن ، ضد بنزین ، ضد اسید ، مقاوم به حرارت، مقاوم به فشار و&#;میباشد.دیگر محصول پر مصرف پروفیل ها یا نوار طولی است. که در مقطع و شکل ها و ابعادهای مختلف می باشد.که جهت آبندی و درز بندی است. و در به دو صورت لاستیکی و اسفنجی تولید میشود.

صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و…



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه