نایلون و نایلکس در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


متاسفانه برخی از افراد سودجو با است.فاده از مواد درجه و بی کیفیت، اقدام به تولید نایلکس و نایلون می کنند و آنها را به عنوان مواد اولیه درجه یک و مرغوب به‌فروش می رسانند. بنابراین، در زمان خرید نایلون یا نایلکس بایستی دقت کنید که اگر هزینه‌ مواد اولیه درجه یک را پرداخت می‌کنید، واقعا مواد مرغوب باشند. بهتر است. از شرکت یا فروشندگانی خریداری کنید که تجربه کاری بالایی دارند و به تولید و پخش عمده نایلون و نایلکس در حجم بالا می پردازند.

این شرکت اولین تولیدکننده نایلون سه لایه در است.ان خراسان بوده است. که امروزه توانسته حدود ٪ از تولیدات خود را به کشورهای هدف صادر نموده و سهم قابل توجهی در بازارهای بین المللی را به دست آورد. از دیگر تولیدات این مجموعه می توان به انواع نایلون عریض، نایلون شیرینگ، نایلون پشت چسب دار، سفره یکبار مصرف و نایلون های تبلیغاتی و فروشگاهی اشاره کرد.

جوراب ساق بلند هنوز از این ماده ساخته می شود. شاید یکی از معروف ترین کاربردهای نایلون زمانی بود که نیل آرمسترانگ روی ماه قدم زد. لباس فضایی قمری او از پارچه های چند لایه نایلون و آرامید و پرچمی که کاشته بود از نایلون ساخته شده بود. تا به امروز، نایلون و نایلکس در انواع لباس‌ها از جمله لباس‌های بیرون و لباس‌های ورزشی است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر