نایلون و نایلکس در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

شمال تهران از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی سطح خیلی خوبی را داراست . خط مترو تهران که جنوب پایتخت را به شمال آن متصل میکند دارای چندیاتون ایستگاه مترو در شمال تهران است. که بسیار پر رفت و آمد هم هستند . برای مثال ایستگاه مترو تجریش که آخرین ایستگاه خط مترو تهران است. ، در روزهای آخر هفته و تعطیلات پذیرای گردشگران بسیاری است. . از طرفی پایانه اتوبوسرانی تجریش دارای یک خط brt به جنوب تهران و تعداد زیادی خطوط اتوبوسرانی شرکت واحد به مقاصد پایانه های مختلف است. . خطوط تاکسیرانی شمال تهران نیز همه روزه مسافران بسیاری را به سرتاسر پایتخت جابجا میکنند .

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :


نایلکس ظاهر خشک و ماتی دارد. اگر نایلکس را در دست‌ تان مچاله کنید، با صدای خش خش همراه است.. این در حالی است. که نایلون‌ ها معمولا ظاهری انعظاف‌پذیر و نرم و سطحی براق و شفاف دارند که نور تا اندازه ای از آنها عبور می‌ کند. موقع است.فاده از نایلون سر و صدای چندانی ایجاد نمی‌ شود.

بین نایلون و نایلکس تفاوتهای ظاهری وجود دارد، بدین صورت که نایلون شفاف، نرم و براق است. اما نایلکس خشک و به صورت مات است.. تفاوتی که در تولید آنها وجود دارد این است. که نایلکس قابلیت تولید در ضخامتهای بسیار کم را دارا است. اما نایلونها را نمیتوان در جنسهای نازک مانند نایلکس تولید کرد.

نایلون پشت چسب‌ دار همانطور که از نامش پیداست، فقط از یک طرف قابلیت چسبندگی دارد. این نوع نایلون از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک و درجه یک مواد پتروشیمی به دو صورت شفاف و رنگی تولید می‌ شود و در صورت نیاز قابلیت چاپ لگو و طرح های سفارشی تا رنگ را دارا است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران