نایلون و نایلکس در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.


صنعت پلاستیک به دلیل ارتباطی که با صنعت نفت دارد، اهیمت بسیار زیادی پیدا کرده است.. وجود نفت با تولید پلاستیک در ارتباط است. و در صورت عدم وجود نفت نمیتوان، پلاستیکی را تولید کرد. بین نایلون و نایلکس تفاوتهایی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم این تفاوتها را برای شما شرح دهیم.

اصطلاح سلفون دو معنی متفاوت در بازار ایران و بازار روز دنیا دارد. اساساً فیلم‌های پلیمری به سه دسته پلیمرهای طبیعی، مصنوعی و سنتزی تقسیم بندی می‌شوند. در بازار داخل، سلفون از فیلم‌های شفاف و شیشه‌ای بر پایه پلی پروپیلن تولید می‌شود که روش تولید این محصول بدین صورت است. که پس از خروج ماده مذاب از قالب دستگاه، ماده مذاب به کمک آب سرد، خنک شده و سپس آن را به حالت آمورف تبدیل می‌کنند. تولید سلفون از طریق پلی پروپیلن فرآیندی هزینه‌بر بوده و محصول بدست آمده از این روش ممکن است. بعد ازمدتی به رنگ زرد درآید.

نایلون برای اولین بار در سال به صورت تجاری در یک مسواک نایلونی است.فاده شد،  پس از آن در جوراب‌های زنانه یا «نایلون‌ها» که در نمایشگاه جهانی نیویورک در سال به نمایش گذاشته شد و برای اولین بار در سال به صورت تجاری به فروش رفت، مشهورتر شد. پس از آن، آنها با فروش میلیون جفت در اولین سال حضور خود در بازار، به یک موفقیت تجاری فوری تبدیل شدند. در طول جنگ جهانی دوم، تقریباً تمام تولید نایلون برای است.فاده در چتر نجات و طناب چتر نجات به ارتش منتقل شد. است.فاده از نایلون و سایر



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه