نایلون و نایلکس در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


مسئله قابل توجه این است. که هر روزه شرکت‌های جدیدی شروع به کار می‌کنند و به صنایع بسته‌بندی نیاز دارند زیرا آن‌ها تمایل دارند در رقابت باقی بمانند و طبق است.انداردهای تعریف شده، محصول خود را بسته‌بندی کنند. بنابراین درخواست تولید نایلون و سایر محصولات نایلونی به همین میزان افزایش یافته است..

می دونستید کیسه های فریزری ضخیم تر به محیط زیست آسیب کمتری می زنند!!!؟ همه افراد در همه جای کره زمین برای است.فاده های زیادی به کیسه های پلاستیکی‌ و نایلون و نایلکس وابسته شده اند؛ یکی از موارد پر مصرف خانگی مانند کیسه های فریزر نازک و یک بار مصرف می باشد. مشکل زمانی...

نایلون پشت چسب‌ دار همانطور که از نامش پیداست، فقط از یک طرف قابلیت چسبندگی دارد. این نوع نایلون از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک و درجه یک مواد پتروشیمی به دو صورت شفاف و رنگی تولید می‌ شود و در صورت نیاز قابلیت چاپ لگو و طرح های سفارشی تا رنگ را دارا است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا