آجیل ارگانیک در شرق تهران ( فروش )

Organic nuts-1
Organic nuts-2



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


بادام ارگانیک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.. بادام درختی حاوی پروتئین کمی کمتر از بادام زمینی است.، اما آن را با سایر مواد مغذی جبران می‌کند. بادام میان وعده مناسبی برای افرادی است. که به دنبال جایگزینی سالم و غنی از پروتئین برای چیپس و پفک هستند. بیشتر چربی‌های موجود در بادام، چربی‌های تک غیراشباع هستند. علاوه بر این بادام ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی  مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم است..

آجیل‌ها به دلیل طعم عالی و مصرف آسان، مورد توجه بسیاری از افراد هستند، اما طعم آنها تنها چیزی نیست که آجیل و مغزها را محبوب می‌کند. دانشمندان مدت‌هاست که به فواید مصرف آجیل‌ها برای سلامتی پی برده‌اند. انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. آجیل مخلوط خام معمولا شامل بادام، پسته، بادام هندی، گردو، فندق و &#; است. که تقریبا در هر مغازه‌ای یافت می‌شوند. اما آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک به دلیل داشتن تفاوت‌هایی با آجیل های معمولی در هر مغازه ای به سادگی یافت نمی‌شوند. اگر به دنبال خرید آجیل و خشکبار ارگانیک هستید، این صفحه از فروشگاه

شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران