آجیل ارگانیک در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

Organic nuts-1
Organic nuts-2



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;


آنتوسیانین‌های موجود در توت سفید خشک ارگانیک از تجمع چربی جلوگیری می‌کند و باعث پاکسازی چربی از کبد می‌شود. محققان به این نتیجه رسیدند که آنتوسیانین موجود در این میوه  به طور فعالی از بیماری کبد چرب غیر الکلی جلوگیری می‌کند. توت سفید حاوی ترکیباتی است. که فعالیت ماکروفاژها (گلبول‌های سفید خون) را افزایش می‌دهد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.

آجیل‌ها به دلیل طعم عالی و مصرف آسان، مورد توجه بسیاری از افراد هستند، اما طعم آنها تنها چیزی نیست که آجیل و مغزها را محبوب می‌کند. دانشمندان مدت‌هاست که به فواید مصرف آجیل‌ها برای سلامتی پی برده‌اند. انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. آجیل مخلوط خام معمولا شامل بادام، پسته، بادام هندی، گردو، فندق و &#; است. که تقریبا در هر مغازه‌ای یافت می‌شوند. اما آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک به دلیل داشتن تفاوت‌هایی با آجیل های معمولی در هر مغازه ای به سادگی یافت نمی‌شوند. اگر به دنبال خرید آجیل و خشکبار ارگانیک هستید، این صفحه از فروشگاه

شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد