آجیل ارگانیک در غرب تهران ( فروش )

Organic nuts-1
Organic nuts-2



حالا میخوایم چند خیابان مهم و اصلی این منطقه را برای شما معرفی کنیم. در ابتدا باید بگوییم بیشتر خیابان‌های شهرک غرب پهن و دلباز است. و محدوده ترافیکی ندارد . این محله دارای فاز می باشد که اسامی خیابان های این فازها را برای شما بازگو می کنیم: . در فاز یک شهرک غرب خیابان‌هایی نظیر ایران زمین، مهستان و گلستان قرار گرفته است.. . در فاز دو شهرک غرب خیابان‌ هایی چون هرمزان و پیروزان وجود دارد. . در فاز سه شهرک غرب خیابان بدخشان قرار دارد. . در فاز چهار شهرک غرب خیابان‌هایی همچون زرافشان، فلامک، خوارزم و درخشان واقع شده اند. ۵. در فاز پنج شهرک غرب خیابان‌های سیمای ایران و فلامک جنوبی قرار دارند. . در فاز شش شهرک غرب خیابان گل افشان قرار دارد . فاز هفت شهرک غرب که ساخت و ساز در آن بعد از انقلاب شکل گرفت خیابان‌هایی چون سپهر، دریا، صدف، درختی، مطهری، فخارمقدم و سعدی قرار گرفته اند.

وضعیت شهرک غرب از لحاظ حمل و نقل عمومی بسیار مطلوب است. در میدان صنعت این محله ایستگاه تاکسی قرار دارد، ترمینال تاکسی واقع در این محله این امکان را برای شما فراهم میکند که به بیشتر نقاط تهران دسترسی داشته باشید اما تنها ایستگاه تاکسی نیست این منطقه دارای چندین ایستگاه اتوبوس هم هست از همه مهتر شهرک غرب دارای ایستگاه مترو واقع در میدان صنعت است..

شهرک آتی‌ساز از نظر مناطق شهرداری جزو منطقه به شمار می‌رود؛ در حالی که در مرز دو منطقه یک و دو قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مجتمع برای یک شهرک مسکونی در شهری بزرگ مانند تهران بسیار ایده آل است. و از چندین جهت به راه‌های ارتباطی محلی و بزرگراه‌های هم‌جوار دسترسی دارد.


آجیل ارگانیک اثرات چشمگیری بر سطح کلسترول و تری گلیسیرید دارد. نشان داده شده است. که پسته ارگانیک، تری گلیسیرید را در افراد چاق و مبتلایان به دیابت کاهش می‌دهد. قدرت کاهش کلسترول آجیل عمدتا به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیر اشباع می‌باشد.

شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.

آجیل‌ها به دلیل طعم عالی و مصرف آسان، مورد توجه بسیاری از افراد هستند، اما طعم آنها تنها چیزی نیست که آجیل و مغزها را محبوب می‌کند. دانشمندان مدت‌هاست که به فواید مصرف آجیل‌ها برای سلامتی پی برده‌اند. انواع مختلفی از آجیل وجود دارد. آجیل مخلوط خام معمولا شامل بادام، پسته، بادام هندی، گردو، فندق و &#; است. که تقریبا در هر مغازه‌ای یافت می‌شوند. اما آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک به دلیل داشتن تفاوت‌هایی با آجیل های معمولی در هر مغازه ای به سادگی یافت نمی‌شوند. اگر به دنبال خرید آجیل و خشکبار ارگانیک هستید، این صفحه از فروشگاه



( فروش ) های دیگر در غرب تهران