تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر قدس ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


بیشتر تجهیزات پخت رستوران و فست فود با گاز کار می‌کنند. مصرف گاز تجهیزات آشپزخانه صنعتی را از روی مشخصات آن می‌توانید به دست بیاورید. مصرف آب نیز در این تجهیزات بسیار بالا است.. به جز دیگ چلوپز و خورشت پز، انواع دستگاه پوست گیر و به خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی، مصرف بالای آب دارند.

هر یک از تجهیزات لاندری بسته به نوع و مدل خود، قیمت متفاوتی دارند و در انواع و قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشند. کارشناسان ما در زمینه انتخاب دستگاه مورد نظرتان، ثبت سفارش و اطلاع از قیمت نهایی آن به شما کمک می کنند. تجهیز گستر خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگ ترین و قوی ترین تولید کنندگان تجهیزات مزبور آمادگی خود را برای شرکت در مناقصه های شما اعلام نموده و خدمات مشاوره رایگان را به همکاران شما ارائه می دهد.

فیلتر هود صنعتی حفره های بسیار ریزی دارد و این حفره ها جلوی عبور چربی و روغن را می گیرند. اکثر این فیلترها از جنس فلز هستند و بوی غذا و هوای موجود در آشپزخانه های صنعتی را به خوبی مکیده و به بیرون منتقل می کنند. برای راحت تر جدا شدن فیلترها و بهتر شسته شدن آنها، عموما به صورت پرتابل و جدا شونده طراحی و ساخته می شوند.



( فروش ) های دیگر در شهر قدس