عسل طبیعی در بازار لاله زار ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2




      عسل حاوي بيش از هفتاد ماده مفيد براي بدن انسان است.. اساسا عسل از گلوكز، فروكتوز و منو ساكاريد ها ساخته شده است.. همچنين عسل داراي آنزيم هاي مفيدي از جمله آميلاز، سوكراز، كاتالاز، پراكسيداز و ليپاز بوده و در رده بندي غذاهاي سرشار از آنزيمها مقام نخست را به خود اختصاص داده است.. ضمن اينكه مواد معدني مختلفي مانند كلسيم، سديم، پتاسيم، منيزيم، آهن، كلر، فسفر، گوگرد و يد نيز در عسل يافت مي‌شوند. عسل به عنوان يك ماده كامل غذايي همچنين داراي انواع ويتامين ها

      در اين ميان است.ان اردبيل نيز با توليد سالانه شش هزار تن عسل در رتبه سوم توليد اين محصول در كشور ايستاده است. و عسل سبلان از شهرت جهانی برخوردار است.. موقعيت كوهستاني و اقليم متنوع آب و هوايي آن موجب شده عسل كوهي توليد شده از كيفيت قابل توجه برخوردار شود اما نبود برند مطرح در بين توليد كنندگان عسل است.ان در كنار خام فروشي و نبود بسته بندي مناسب براي آن ، اين است.ان را از درآمدهاي مربوطه محروم نموده است..

شرکت مهران آویشه بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که فعالیت خود را در سال در زمینه تولید عسل طبیعی و بسته بندی عسل صادراتی آغاز نمود و با بهره مندی از دانش روز دنیا، محصولاتی در سطح کیفی ممتاز را به بازار عرضه داشته است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، توانسته است. با ارائه بهترین محصولات، گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.



( فروش ) های دیگر در بازار لاله زار