عسل طبیعی در رباط کریم ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


هنگامی که زنبور عسل به کندو باز می گردد، شهد آن را با بازگرداندن مایع در دهان زنبور دیگر به زنبور دیگر منتقل می کند. هنگامی که شهد در شانه قرار می گیرد، هنوز یک مایع چسبناک است.. زنبورها برای اینکه آب اضافی را از عسل خود خارج کنند، برای تسریع فرآیند تبخیر، با بال های خود لانه زنبوری را باد می زنند.

 اهداف مهم این مرکز ، اقتصادی‌تر کردن فعالیت زنبورداران از طریق تولید محصولات جانبی و سوق دادن آنها به تولید سایر فرآورده‌های مرتبط با زنبورداری از جمله تولید ژل رویال، گرده و نیز زهر زنبور عسل، تولید عسل مرغوب است.

شرکت شاهسوند زرین ، یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به دلیل ارائه بهترین کیفیت تولید عسل در ایران، شناخته شده و توانسته است. تنوع محصولات خود را در بسته بندی عسل صادراتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و در منطقه، به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد. این یکی از مراکز تولید عسل در ایران است. که اعتبار جهانی دارد.



( فروش ) های دیگر در رباط کریم