عسل طبیعی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


هم‌چنین عده‌ای تصور می‌کنند می‌توان از روی رنگ، غلظت یا عطر و طعم عسل، نوع عسل را تشخیص داد در حالی که این‌ها معیارهای خوبی برای شناسایی عسل خوب نیستند. حتی عسل‌های طبیعی با توجه به اینکه در چه مکانی تولید شده باشند یا برای تولید آن‌ها زنبور از چه گل‌ها و گیاهانی تغذیه کرده باشد، ممکن است. غلظت، عطر و طعم و رنگ متفاوتی داشته باشند.

شرکت زنبورداری کوهدشت خراسان نیز با تولید بهترین کیفیت محصول در انواع عسل طبیعی، ژله رویال و گرده گل، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اکنون یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به صورت اختصاصی، انواع عصل را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و برندی نام آشنا در این بخش از صنایع غذایی می باشد.

      در اين ميان است.ان اردبيل نيز با توليد سالانه شش هزار تن عسل در رتبه سوم توليد اين محصول در كشور ايستاده است. و عسل سبلان از شهرت جهانی برخوردار است.. موقعيت كوهستاني و اقليم متنوع آب و هوايي آن موجب شده عسل كوهي توليد شده از كيفيت قابل توجه برخوردار شود اما نبود برند مطرح در بين توليد كنندگان عسل است.ان در كنار خام فروشي و نبود بسته بندي مناسب براي آن ، اين است.ان را از درآمدهاي مربوطه محروم نموده است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه