عسل طبیعی در شهرک صنعتی چرمشهر ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


از جمله خواص دارویی عسل طبیعی؛ درمان سرفه، تنظیم فشارخون، التیام سوختگی‌های زخم، بهبود سلامتی قلب، مبارزه با سرطان، از بین برنده رفلاکس اسید معده، درمان آلرژی، درمان آسم، تقویت سیستم ایمنی بدن و &#; را می‌توان نام برد. هزاران سال است. که از دانشمندان و طبیبان از خواص درمانی عسل صحبت می‌کنند و در زمینه طب سنتی، جایگاه بسیار والایی دارد و برای درمان در بیماری‌های گوارشی، انواع بیمار‌های معده، ضعف اعصاب، سرفه و&#; مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

 اهداف مهم این مرکز ، اقتصادی‌تر کردن فعالیت زنبورداران از طریق تولید محصولات جانبی و سوق دادن آنها به تولید سایر فرآورده‌های مرتبط با زنبورداری از جمله تولید ژل رویال، گرده و نیز زهر زنبور عسل، تولید عسل مرغوب است.

شرکت صنایع غذایی کامبیز فعالیت خود را در صنایع غذایی و به ویژه تولید و بسته بندی عسل صادراتی از سال در ظرفیت بالای کارخانه خود، آغاز نموده است. و با در نظر گرفتن است.انداردهای جهانی و حفظ کیفیت محصول، به ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران تبدیل شده است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به عنوان برندی ممتاز در منطقه شناخته می شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر