فراوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...


برخی از فرآورده های گوشتی پخته نشده، مانند برگرهای گوشت گاو، حاوی دی اکسید گوگرد می باشند که اغلب به صورت متابولیسفیت سدیم اضافه می شوند. این افزودنی، (معمولا جهت محصولاتی که حداقل % غلات در محتوای خود می باشند، مورد است.فاده قرار گرفته می شود) به عنوان نگهدارنده ای موثر در برابر طیف وسیعی از مکانیسم های فساد پذیر، مورد است.فاده قرار گرفته می شود.

فرآیند تخریب پیش بینی شده جهت محصولات گوشتی، رشد میکروبی، تغییر رنگ و تخریب های اکسیداتیو می باشد. در فرآورده های گوشتی پخته و پخته نشده، فرآیند گرمایی می بایست سلولهای باکتریایی رویشی را از بین برده و همچنین آنزیم های تخریب کننده را غیر فعال نماید و نهایتا رنگ را حفظ نماید. مشکلات این محصولات در درجه اول ناشی از آلودگی پس از فرآیند و یا بهداشت ضعیف و شیوه های کنترل آن می باشد.

در رابطه با اثرات احتمالی، در مورد هرگونه تغییر در فرمولاسیون محصولات، می بایست احتیاط های لازم را در نظر گرفت. گوشت پخته شده ساده و بدون مواد نگهدارنده اضافی، ممکن است. در معرض خطر رشد کلستریدیوم بوتولینیوم، که از دسته باکتری های بی هوازی می باشد، گردد که می تواند توسط روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) و نگهداری در جای سرد آنرا کنترل کرد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران