فراوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


تولید سوسیس مرغ با دو دستگاه اصلی ساده انجام می شود. گوشت مرغ % یا مخلوط گوشت را در چرخ گوشت چرخ کرده و در ظرفی بریزید. نمک و دیگر طعم دهنده ها را افزوده و خوب مخلوط کنید. سپس هر روکش (پوشش) سوسیس را با مقدار مشخصی مخلوط گوشت توسط فیلر سوسیس (سوسیس پر کن) پر کنید.

همان طور که از نام آن پیداست، محصولات مرغ سوخاری در سطح خود توسط آرد، چربی یا مخلوط های آرد و خرده های نان خشک، پوشش داده شده اند. علاوه بر KFC و مک دونالدز، فروشگاه های فروش ناگت مرغ معمولاً در در بسیاری از شهرها دیده می شوند.

با سلام و خسته نباشید اینجانب در شهرستان میاندوآی مکان سرپوشیده در مرکز شهر و زیر زمین به مساحت متر و ارتفاع / متر میباشد لذا با توجه به وضعیت موجود اماده همکاری در زمینه های فوق هم کمک به مردم و هم درامدزایی را دارم لذا چنانکه شرکتتان بخواهد بصورت شراکتی و فروش بهتر محصولات اینجانب آماده راه اندازی تولیدی محل مذکور را دارم.با تشکر قدیمی



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی