گردو در ملارد ( فروش )

walnut-1
walnut-2



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد


وی با بیان اینکه متوسط سطح زیرکشت را نیز به وسیله اجرای این طرح افزایش می‌دهیم، گفت: در سال گذشته اجرای این طرح در است.ان همدان به صورت گسترده آغاز شده به طوری که در سال حدود ۸ هزار پیوند، در سال حدود هزار پیوند و در سال جاری بیش از هزار پیوند در طرح سرشاخه کاری گردو به اجرا در آمده است..

منظور از عملکرد مطلوب در این زمینه، مقاومت این ماده در برابر تخمیر است.. به دلیل همین مقاومت به عنوان ماده‌ای قابل بازیافت محسوب شده و قابلیت است.فاده متعدد دارد. مواد کامپوزیتی سال‌هاست که از پوست گردوی میانی در ترکیبات خود است.فاده می‌کنند.

قیمت پوست گردو به عوامل بسیاری بستگی دارد و کیفیت محصول باید توسط کسانی که کارشناس این مسئله هستند مورد تایید قرار بگیرد. چون در مواردی دیده شده که افراد سودجو با مخلوط کردن پوست هسته‌ی برخی از میوه‌ها مانند هلو و زردآلو با آن کیفیت محصول نهایی را کاهش می‌دهند. قیمت این محصول بعد از کارشناسی محاسبه می‌گردد.



( فروش ) های دیگر در ملارد