تراشکاری در ورامین ( مشاوره و اجرا )

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


برای شیار زنی از ابزار خاصی است.فاده می شود که عرض آنها کم است. برای اینکه این عرض ها را تغییر دهند رنده های تراشکاری را تیز می کنند میزان نفوذ ابزار در جسم را تراشکار بر اساس نیاز معین می کند. داخل تراشی نیز شامل: براده برداری، ایجاد دندانه، پرداخت کردن، افزایش دادن قطر و غیره در حفره ای که ایجاد کرده اند است.. و از ابزار مخصوص داخل تراشی است.فاده می کنند. مثلاً برای داخل تراشی به قطر / میلیمتری مته به این اندازه وجود ندارد و باید ابتدا سوراخی به اندازه میلیمتر با مته ایجاد شود و با داخل تراشی به قطر / برسد.

فرایند های تراشکاری عموما با دستگاه تراش انجام می شوند.کیکی از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین ابزار ها است..تراشکاری به چهار صورت انجام می شود.این چهار روش عبارتند از: تراشکاری مخروطی،تراشکاری است.وانه ای،شیار خارجی و بازرسی جوش.

یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری،سوراخ کاری است. که با پانچ و مته میتوان این عمل سوراخکاری را انجام داد. در مرحله اول سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می اورند، که این کار را به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. انجام میدهند این مته دارای دو لبه برشی است. و با سرعت های مختلفی در حال چرخش است. و در مرحله دوم هم میتوان دستگاه پانچ را مورد است.فاده خود قرار داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین