جوشکاری در شهرک صنعتی شمس آباد ( مشاوره و اجرا )

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


در بعضی روش‌های جوشکاری لازم است. که اتصال‌ها حتماً به شکل خاصی آماده شوند. برای مثال در جوشکاری درزی یا نقطه جوش زنی یا جوشکاری پرتو الکترونی باید حتماً دو قطعه روی هم قرار داده شده و جوشکاری شوند یا در اصطلاح جوشکاری روی هم (Lap joint) شوند. بعضی روش‌های دیگر مانند

جوشکاری قوس فلزی گازی (GMAW) یا جوشکاری میگ ، نوعی فرآیند جوشکاری قوس الکتریکی است. که در آن منبع گرما، قوسی است. که بین الکترود فلزی ایجاد می‌شود و درواقع به عنوان منبع گرما عمل می‌کند. گازهای بی اثری مانند آرگون و یا هلیوم به عنوان گازهای محافظ در این فرآیند عمل می‎کنند. 

اصل جوشکاری بدون درز، جوشکاری قوس محافظ گاز است. که به آن جوشکاری محافظ گاز یا جوشکاری گاز گفته می شود، است.فاده از قوس به عنوان منبع گرما، گاز به عنوان محافظ جوشکاری است.. تکنولوژی جوش بدون درز نه تنها به از بین بردن جوش های قالب کمک می کند، بلکه با باعث افزایش دقت، پرداخت و ظاهر بهتر قطعه می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد