ظروف فلزی در شهرک صنعتی عباس آباد ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


واحد صنعتی قوطی سازی تکمیل تولید کننده انواع قوطی و حلب های تمام تخلیه با بیش از سال تجربه کاری در امر تولید ظروف فلزی مانند قوطی گرد و حلب های تمام تخلیه با لیتراژ و اندازهای گوناگون برای بسته بندی و نگهداری انواع رنگهای مختلف ,هاردنر, چسب های صنعتی , گیریس , روغن , قیر , بذر های کشاورزی , کود و &#; در خدمت مشتریان عزیز است.

و پس از شتشو و آماده سازی برای بدست  آوردن شکل مناسب  تحت عملیات کشش توسط پرس کشش و فورج  پرسی قرار می گیرد  پس از بازرسي و كنترل از لحاظ شکل  ظاهري و  ابعاد بر روي  قطعه  تولید شده  درب و بدنه آماده ورود به مرحله عملیات  پاشش تفلون (پلي تترا فلوئور اتیلن)  پخت ، عملیات رنگ کاري کوره ای  قسمت بيروني بدنه شود  و در ادامه  عملیات پخت رنگ در درجه حرارت درجه سانتي انجام مي شود و بدنه ،دسته و درب  ظرف پس از کنترل کیفیت و مونتاز نهایی  آماده بسته بندی و نصب لوگوهای شرکت می شود.

ظروف فلزی از تنوع محصول بلحاظ ،جنس ،شکل .قطعات مختلفی برخوردار است.  که شرايط عملياتي تولید همان‌ گونه که در نمودار آورده شده است. انجام می گیرد قطعات اصلی عبارتند از دسته باکالیتي ،دسته فلزي ،درب و بدنه . در فرایند تولید دسته های با کالیتی،  پودر باکالیت (قرص باکالیت) تا درجه حرارت حدود ۸ درجه سانتیگراد ابتدا  گرم شده  سپس  عمليات پرسكاري روی آن انجام مي گيرد و برای جلوگیری از  شکستگی یا ترک و نیز یکنواختي  بر روي دسته باکالیتي عملیات بازرسي و کنترل کیفیت  انجام مي گيرد.  در فرایند تولید دسته های فلزی  ابتدا  ورقه  فلزي در ضخامت مناسب  برشکاري و توسط پرس به  شکل  مورد نظر در می آید  و کنترل می شود  قطعه تولید شده از لحاظ  ابعاد  دقیق بوده و  پلیسه  نداشته  باشد در  تولید درب  و بدنه  نیز ورقه  فلزی به ضخامت مناسب  بصورت  گرده  به قطرهاي مورد نظر  هم جهت تولید درب وهم  بدنه بریده مي شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی عباس آباد