ظروف فلزی در شهرک صنعتی پیشوا ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


در تولید ظروف است.یل محصولات مذكور به شكل قابلمه و   تابه  به‌ صورت قطعات منفصل در زنجیره تأمین به خط مونتاژ منتقل می گردد ماده اصلي قطعات آن  فلز است.یل شده است. كه به دلیل داشتن گرید بهداشتی و عمر مفید بالا مورد است.قبال است. كه غذا در داخل آن‌ها را می‌توان در

در  است.اندارد های شماره ،  ، .   ظروف و قابلمه آلومينيومي مشخصات همچون  جنس ،اندازه ، خصوصيات سطوح خارجي و داخلی و پوشش دهی آنها  مورد توجه و بررسی قرار می گیرد ماده نچسب مورد نظر اين است.اندارد عمدتأ متشكل از يك ماده اصلي پليمري و موادي از قبيل آب , رنگهاي خوراكي , مواد رقيق كننده و حلال مي ‏باشد .  مهمترين ماده اصلي نچسب &#; پلي تترافلوئوراتيلن  بوده  كه ماده ‏اي غير سمي، داراي مقاومت حرارت مطلوب،  ضريب اصطكاك كم ، از نظر شيميايي بي اثر و عايق الكتريسيته مي‏ باشد . رنگهاي گوناگون  تفلون  ناشي  از  رنگهاي موجود  در  تركيبات  آن  است. . در تدوین این است.اندارد، کیفیت مواد اولیه و الزامات فرایندی تولید و کاربرد آن بیان‌ شده است..

ﺑﻄﻮر ﻣﺜﺎل : ﺣﻠﺐ ﻫﺎی روﻏن ﻧﺒﺎﺗﯽ از ورق ﻗﻠﻊ اﻧﺪود ﺷﺪه ﺑﻪ ﺿﺨﺎﻣﺘﻬﺎی ﺑﺪﻧﻪ ,۸ و ﺳﺮ و ﮐﻒ , ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ اﺳﺘﻔﺎده می شود. ورﻗﻬﺎی ﻗﻠﻊ اﻧﺪود ﺷﺪه در ﻣﻘﺎﺑﻞ اﮐﺴﯿﺪه ﺷﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻘﺎوم هستند و زﻧﮓ ﻧﻤﯽ زﻧﻨﺪ.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا