قالب سازی در شمال تهران ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.


برای قالب سازی، تفاوتی نمی کند که از کدام روش است.فاده می کنید و قصد دارید چگونه قالبی بسازید، در هر حال اولین مرحله ساخت قالب ها طراحی آن ها است.. طراحی قالب ها باید بر اساس نوع قطعه مورد نظر انجام گیرد. تمام پیچیدگی ها و ریزه کاری قطعات مورد نظر باید درون قالب نیز در نظر گرفته شود. در حقیقت قالب های طراحی شده مکمل قطعات ما باید باشند.

از مهم‌ترین جنبه‌های در طراحی قالب های صنعتی می‌توان به راحتی خروج قطعه نهایی بدون هیچ گونه آسیبی به سطح آن اشاره کرد. این هدف با ایجاد یک زاویه خروج مناسب به دیواره قالب محقق می‌شود. میزان زاویه خروج به عوامل مختلفی نظیر طراحی قطعه، جنس مواد، عمق حفره قالب، پرداخت سطح، بافت سطح و میزان جمع شدگی مواد بستگی دارد. معمولا دیواره‌ها با چند درجه (حدود تا درجه) زاویه طراحی می‌شوند تا در هنگام باز شدن قالب، فضای کافی برای خروج راحت قطعه فراهم شود. به طور کلی، هرچه عمق حفره قالب بیشتر باشد زاویه شیب مورد نیاز نیز بیشتر خواهد بود.

قالب های تزریق پلاستیک رایج ترین و معروف ترین انواع قالب ها هستند که برای تولید قطعات ریز و درشت پلاستیکی به کار می روند. قالب های تزریق پلاستیک از جنس فولاد هستند و هستند و تکنولوژی ساخت آن ها کمی پیچیده است.. اما این قالب ها معمولا برای تولید قطعات با تعداد بسیار بالا و تا چند میلیون است.فاده می شود. به همین دلیل با وجود بالا بودن هزینه ساخت قالب های تزریق پلاستیک، است.فاده از آن ها بسیار به صرفه و باعث کاهش بسیاری از هزینه ها خواهد شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران