قالب سازی در شهریار ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


خنک‌سازی قالب و قطعه درون آن از اصلی‌ترین عوامل موثر بر پرداخت سطح قطعه هستند. به عنوان مثال، دستیابی به یک سطح صاف و هموار بر روی یک ماده رزینی با محتوای درصد شیشه با کنترل دما در حین فرآیند قالب گیری ممکن می‌شود. در این حالت، سطح قطعه باید کاملا رزینی بوده و در عمق کم، مواد فایبرگلاس وجود داشته باشند. این نتیجه با افزایش زمان خنک سازی به میزان درصد به دست می‌آید. طراحی قالب های صنعتی می‌تواند به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد بافت و الگوهای مشخص بر روی سطح قطعه شود. به عنوان مثال، در صورت نیاز به حکاکی لوگوی شرکت سازنده بر روی قطعه، طراحی مناسب لوگو بر روی سطح قالب، این مرحله را از فرآیند تولید حذف می‌کند.

قالب‌ها را می‌توان برا اساس اجزای متنوع تشکیل‌دهنده با در نظر گرفتن طرح‌های مختلف موجود طبقه‌بندی کرد. در ادامه و به طور خلاصه در مورد طبقه‌بندی قالب‌ها بر اساس کیفیت تولید محصول (پایین، متوسط، بالا) و تعداد مراحل و ایستگاه‌های کاری بحث خواهد شد.

گروه ما در زمینه های ساخت و تولید قطعات صنعتی اعم از لوازم خانگی ، خودرو ، صنایع الکتریکی و الکترونیکی و هیدرولیکی و غیره ، سالها تجربه و تخصص دارد و با تکنولوژی های انواع پرسکاری ، تزریق پلاستیک ، لاستیک ، دایکاست ،  اکسترود تزریقی، اکستروژن ضربه ای آشنایی و مهارت دارد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار