قالب سازی در غرب تهران ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از نگاه برخی از افراد و مشاوران املاک خیابان ایران زمین یکی از بهترین منطقه های شهرک غرب است. خیابان ایران زمین که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم در فاز یک شهرک غرب قرار گرفته این خیابان به دلیل داشتن آپارتمان های شیک و مدرن و همچنین برج های بسیار لوکس شهرک غرب را منحصر به فرد کرده است.. البته خیابان هایی چون گلستان، مهستان و... از محبوبیت ویژه ای برخوردارهستند.

پیش از دهه غرب تهران تنها شامل دو منطقه   و می شد ولی از آنجایی که این دو منطقه نسبت به تمامی مناطق دیگر بزرگ تر بودند شهرداری تهران تصمیم گرفت غرب تهران را به منطقه ، ، و تقسیم کند. منطقه که از سمت غرب به وردآورد شمالی ختم می شود شامل محله هایی همچون چیتگر شمالی ، دهکده المپیک و شهرک راه آهن می شود و منطقه نیز شامل تهرانسر می شود که در ادامه این به صورت جزئی نگاهی به آن ها می اندازیم.

منطقه بدلیل دارا بودن زیرساخت های مدرن شهری ،نسبت به منطقه قیمت بالاتری دارد ، البته باید به این نکته توجه کنیم که اکثر خانه های منطقه در مناطق برج نشین ، تعاونی ساز هستند و باید به بحث سندی هم دقت کرد . قیمت آپارتمان در منطقه از حدود متری ۵ میلیون اغاز می‌شود .


قابلیت ماشین‌کاری، زمان کمتر ساخت قالب و امکان تغییر سریع چرخه‌های تولید را می‌توان به عنوان مزیت‌های آلومینیوم نسبت به فولاد در نظر گرفت. اگرچه، قابلیت جوشکاری پایین، نگهداری دشوارتر و فرسایش سریع آلومینیوم، محدودیت‌هایی هستند که این ماده را به منظور ساخت قالب‌های مورد است.فاده در تولید نمونه‌های آزمایشی یا تولید در بازه‌های زمانی کوتاه مناسب می‌کنند. در برخی از موارد، قالب های صنعتی به صورت ترکیبی از قطعات فولادی و آلومینیومی طراحی می‌شوند. قطعات آلومینیومی در این قالب‌ها نقش انتقال بهتر حرارت را برعهده دارند.

برای قالب سازی باید از مواد اولیه بسیار مرغوب است.فاده شود زیرا در حین ساخت قطعات و تولید آن‌ها نباید قالب‌ها دچار مشکل شوند و اگر به هر دلیلی ترک‌خورده و یا بشکنند موجب می‌شود که از نظر مالی خسارت‌های زیادی برای تولیدکننده به وجود آورد که اصلاً به‌صرفه نیست و انگاری به ضرر تولیدکننده می‌باشد. در این مواقع هم تولید به زمان دیگر موکول می‌شود و هم مواد بسیاری از بین می‌رود که باید دوباره موادی را جایگزین آن‌ها کنند. برخی از موادی که برای تولید قطعات است.فاده می‌شوند بسیار گران‌قیمت بوده و به همین دلیل باید حتماً از قالب‌هایی است.فاده کنند که کیفیت بسیار بالایی داشته و با اطمینان کامل، مواد اولیه را درون قالب‌ها قرار دهند.

ما افتخار میکنیم که از اولین طراحان و سازندگان قالب های پروگرسیو در ایران هستیم .توضیح اینکه قالب های پروگرسیو قالب هایی هستند که نوار مواد اعم از فلزی و غیر فلزی توسط خوراک دهنده (فیدر) به داخل قالب با کورس معین و دقیق به داخل آن رانده میشود و در مراحل مختلف که در قالب تعبیه شده برش و فرم لازم را پیدا کرده و  در نهایت قطعه کامل از نوار جدا میشود و زایده های نوار به خارج از قالب هدایت میشود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران