قالب سازی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


در متن بالا با مفهوم قالب سازی آشنا شدید اما در این قسمت قصد داریم با انواع قالب سازی صنعتی اشنا شویم. برای ساخت قالب ها با جنس های مختلف از چند روش است.فاده می شود. برای ساخت قطعات گوناگون با توجه به جنس قطعه و پیچیدگی های آنم ها از روش به خصوصی برای ساخت قالب های آن ها است.فاده می شود. به طورکلی قالب ها به دلیل گوناگونی زیاد به شکل های مختلفی دسته بندی می شوند. قالب ها را از نظر مواد محصول به دسته تقسیم می کنند که عبارتند از: قالب پلاستیک، قالب سیمانی، قالب گلی، قالب گچی، قالب آزبست، قالب شیشه ای. 

عوامل متعددی بر روی طراحی قالب های صنعتی مورد است.فاده در فرآیند ریخته‌گری تاثیر دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مشخصات فلز مورد است.فاده، ابعاد مجاز، تلورانس‌ها، پرداخت سطح، ضخامت دیواره‌ها، زاویه خروج، دندانه‌ها، حفره‌ها و علائم تجاری مشتری اشاره کرد.

قالبسازی صنعتی به صنعت ساخت قالب  جهت تولید قطعات صنعتی است.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعدا بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری از، لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند.به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود. ساخت قالب شامل دو. مرحله زیر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری