مفتول سازی در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


همانطور در بخش بالای گفته شد این مفتول ها از مفتول سیاه تولید میشوند در این روش تولید با دستگاه الکترو لیزر بر روی سیم مفتول سیاه میکشند و لایه ایجاد میکنند این لایه از لایی که در روش گرم است.فاده میشد نازک تر است. در طی انجام این فرایند مفتول منعطف و مقاوم دربرابر زنگ زدگی مشود.

در این مقاله به معرفی سیم مفتول و انواع آن پرداختیم. توری های حصاری، توری مرغی، سیم خاردار، توری مش، توری پرسی، توری جوشی، توری گابیون از مهم ترین محصولات مفتولی هستند که به آن اشاره کردیم. به طور کلی، از انواع سیم های مفتولی در سیم کشی باغ های انگور، ساخت قفس پرندگان، ساخت اقلام و وسایل تزئینی خانگی نیز مشاهده می شود.

به تولید توری فولادی که قبلاً به‌صورت دستی انجام می‌شد، توری‌بافی نیز می‌گویند. به خاطر سرعت پایین عملیات دستی، توری‌بافی از حالت سنتی به مکانیزه تغییر شیوه داده و اکنون دستگاه‌های اتوماتیک جای دست را گرفته‌اند؛ بنابراین با سرعت بالا، دقت بالا و ظرافت بالا، انواع توری فولادی تولید می‌شود. توری‌های فولادی معمولاً یا سیاه و یا گالوانیزه هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران