مفتول سازی در شهرک صنعتی پرند ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


سیم مفتول استیل دارای عناصر Ni و Cr است. و امروزه نقش بسیار مهمی در صنایع پیشرفته دنیا ایفا می کند. انواع سیم مفتول است.یل، CHQ و EPQ هستند. نوع CHQ در صنعت پیچ و پرچ و میخ و نوع EPQ با توجه به سطح خاص آن ها در صنایع سبد سازی، تجهیزات آشپزخانه و صنایع غذایی مورد است.فاده قرار می گیرند.

سیم نوعی مقطع فلزی است. که دارای سطح مقطع دایره‌ای توپر و با اندازه قطر کوچک است.. سیم مفتولی نوعی سیم تک‌رشته‌ای است. که روکشی از جنس پلیمر (معمولاً pvc) دارد. جنس این رشته سیم ممکن است. از فلزاتی مثل مس، فولاد، است.یل و &#; باشد.

حفره های بزرگتر در تمام حجم شمش وجود دارند دلیل اصلی وجود این حفره ها به شرح زیر است.: وقتی فولاد به صورت مذاب باشد قابلیت حل کردن مقداری از گازها را دارد ولی در هنگام انجماد این قابلیت را به مقدار زیادی از دست می دهد. از این رو گازهای حل شده که به علت خمیری بودن انجماد نمی توانند خارج شوند محبوس شده و حفره هایی را به وجود می آورند. این گازها عبارتند از: ازت، اکسیژن و هیدروژن که علاوه بر عیب مذکور (ایجاد حفره) باعث شکنندگی و کم شدن قابلیت انعطاف فولاد نیز می شوند. بهترین روش رفع این مشکل ریخته گری شمش در خلاء است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند