پروفیل های فلزی در اسلامشهر ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.


این پروفیل ها انواع بسیار زیادی دارند. از پرکاربردترین این مقاطع می‌توان به لنگه دری، زهوار، چهارچوبی و... اشاره کرد. چهارچوب فرانسوی، رومی، مکزیکی و ساده از انواع پرمصرف دیگر هستند. نوع دیگری نیز به عنوان پروفیل سپری وجود دارد که با آن چه بالا گفته شد متفاوت است.. در زیر تصویر آن درکنار دیگر پروفیل‌های در و پنجره آمده است..

پروفیل های باز انوع گوناگونی دارند، که یکی از آن پروفیل های باز با مقطع z هستند و از آن ها در ساخت و ساز های بزرگ است.فاده می­کنند. از دیگر کاربرد های آنها میتوان به ساختن سقف سالن های بزرگ مانند سالن های ورزشی، انبار ها، پارکینگ های عمومی و سوله ها اشاره کرد. پروفیل باز در اندازه ها و ضخامت های متعددی ساخته میشود  و از آن به عنوان مصالح مصرفی برای میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، هاش، چهارپهلو و تسمه کاربرد دارد.

این پروفیل به شکل Z بوده و نیم رخ زد نیز نامیده می شود. عمده کاربرد آن در پوشش سقف های شیب دار و کشتی سازی می باشد. در نقشه های مهندسی با Z نشان داده شده و عدد نشان داده شده پس از این حرف ارتفاع پروفیل را نشان می دهد. پروفیل های Z در سایزهای تا و ضخامت های ، . و میلی متر و طول های ، و متر موجود می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر