پروفیل های فلزی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...

شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

بدلیل قطع پیام رسان واتساپ تصاویر و درخواست خود را روی ایمیل bestart@gmail.com     ارسال کنید و با پیامک اطلاع دهید . ویا میتوانید از بخش کامنت ها پیام بگذارید . پیام رسان های سروش ,  بله , ایتا ، واتساپ ، تلگرام   در دسترس است. .


نورد سرد را می‌توان به دو روش مستقیم و غیرمستقیم تقسیم کرد. در روش مستقیم، ورق با عبور از قالب، شکل گرفته و درزها جوش داده می‌شوند. اما در روش غیر مستقیم، لوله‌ای درابتدا تشکیل داده می‌شود که با قرار دادن قالب‌های مختلف در طول آن، شکل سطح مقطع را ایجاد می‌کند. جوشکاری به روش زیرپودری (SAW)  و مقاومتی (ERW) از جمله روش‌های جوشکاری در نورد سرد است..

از طرفی، پروفیل‌ها از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته باز و بسته تقسیم می‌شوند. لوله و قوطی، درب و پنجره ساختمانی، درب‌های کرکره‌ای و پروفیل UPVC از جمله پروفیل‌های بسته هستند. تیرآهن، تسمه، میلگرد، چهارپهلو، ناودانی، نبشی و هاش نیز در دسته پروفیل‌های باز قرار می‌گیرند.

امروزه پروفیل های گالوانیزه نیز کاربرد بسیار مفیدی دارند زیرا در مقاوم سازی درب و پنجره های یو پی وی سی از آن ها است.فاده می­شود. یکی از مزایای به کارگیری پروفیل های گالوانیزه در ساخت پنجره های یوپی وی سی، این است. که با مشکل هرز شدن پیچ ها و افتادگی بازشوهای درها و پنجره ها مواجه نخواهیم شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران