گریتینگ در شهر سنگ تهران ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


‌پالایشگاه ها و پتروشیمی ، نفت و گاز‌، کف پله‌ ها، دور مخازن ‌، پله های گردان‌، مخازن پتروشیمی، ساخت کشتی ‌، کانال های فاضلاب، کارخانه ها مانند صنایع غذایی، ‌زیر پایی اوپراتور ها و ماشین کارها از موارد قابل است.فاده گریتینگ در صنعت می توان نام برد.

همچنین به طور اجمالی می توان موارد است.فاده آن در صنعت را به عناوین زیر گسترش داد: پوشش کف سازه های فلزی، راه پله ها و پاگردها،دور مخزن، کانال، دریچه، محل های بازرسی و تعمیرات، سکوهای نفتی و کلیه سیستم های انتقال و ذخیره سازی مواد، حفاظ، زیرپایی اپراتور و&#; می باشد.

گریتینگ که در زبان فارسی به عنوان شبکه فلزی یا ورق مشبک از آن یاد می‌شود نوعی سازه با شبکه‌های داخلی است. که اساس طراحی آن مبتنی برفرمولهای خمش و کمانش است.. با افزایش ارتفاع h میزان ممان سطحی و مدول سطحی افزایش یافته و درنتیجه میزان مقاومت گریتینگ نیز افزایش می یابد. لذا تسمه باربر که به صورت عمود بر سطح قرار می گیرد وظیفه تحمل عمده بار اعمالی به گریتینگ را دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران