آنتن مخابراتی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

بهترین مسیر دسترسی به پیست اسکی دیزین جاده چالوس است.. برای رسیدن به پیست دیزین از جاده چالوس، باید پس از عبور از هتل گچسر در ۸ کیلومتری میدان کرج، وارد خروجی ولایت رود یا همان جاده دیزین شوید. ادامه این جاده شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.


آیا تا به حال سعی در تنظیم یک آنتن مخابراتی داشته اید تا کیفیت سیگنال دریافتی را افزایش دهید؟ در واقع شما سعی داشتید تا زاویه‌ مناسب آنتن را جهت دریافت بهتر امواج الکترومغناطیسی پیدا کنید. به عنوان مثال به هنگام گوش دادن به رادیو AM با چرخش رادیو کیفیت سیگنال دریافتی بهتر می‌شود. این بدین معنی است. که آنتن سیم‌پیچ به دور هسته فریب در رادیو یک آنتنِ جهت دار است.. با چرخش رادیو به طوری که مولفه میدان مغناطیسی امواج رادیویی AM بیشترین اثر را بر سیم‌پیچ بگذارد، کیفیت سیگنال بهتر می‌شود.

دکل های مخابراتی، به تمام دکل هایی اطلاق می شود که با است.فاده از آنتن های نصب شده روی آنها، یک ارتباط مخابراتی بدون سیم دو طرفه را برقرار می سازند و دارای تنوع بسیار زیاد از نظر کاربران است. که شامل دکل های شرکت‌های تامین کننده اینترنت بدون سیم، اپراتورهای موبایل، اپراتور های رادیو

در این راستا، کلیه اپراتورهای موبایل طبق قانون حفاظت در برابر اشعه، لازم است. پروانه اشتغال (واردات) از واحد قانونی داشته باشند که یک پروانه جداگانه از پروانه اشتغال (خدمات) است.، و الزام اپراتورها بر اخذ چنین پروانه ای بیانگر میزان حساسیت قانونی به مسئله رعایت است.انداردها است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین