تجهیزات بیسیم و رادیویی در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:


شبکه محلی LAN که به اترنت (Ethernet) هم معروف است.، برای دسترسی به اینترنت و اتصال دستگاه‌های دیجیتال یک مکان (از قبیل خانه، دفتر کار، فروشگاه، شرکت، کارخانه، اداره، مدرسه و دانشگاه) به یکدیگر، از طریق کابل شبکه؛ با است.فاده از پورت LAN و سوکت RJ؛ در قالب است.اندارد IEEE . کاربرد دارد. در شبکه‌های محلی کابلی LAN از انواع کابل شبکه، پچ کورد، پچ پنل، هاب سوییچ، سوییچ و

بر خلاف مخابرات باسیم که هر جفت فرستنده و گیرنده به وسیلهٔ رابط‌های مجزا و ایزوله از هم به هم متصل شده‌اند، در مخابرات بی‌سیم کاربران در هوا مخابره کرده و تداخل زیادی بین آن‌ها وجود دارد. این تداخل متشکل از تداخلی است. که بین فرستنده‌هایی که با یک گیرنده خاص در ارتباط هستند، تداخلی که بین یک فرستنده خاص و چند گیرنده اش وجود دارد، و تداخلی که بین جفت‌های مختلف از فرستنده و گیرنده وجود دارد.

DMR یک است.اندارد رادیویی دیجیتال برای کاربران شبکه های رادیویی حرفه ای PMR ( professional mobile Radio) می باشد که توسط موسسه است.اندارد مخابراتی اروپا ETSI (European Telecommunication standard Institute ) توسعه یافته و ارائه شده است. . این است.اندارد به صورت خاص شبکه های PMR آنالوگ موجود را هدف قرار داده تا بتواند مزایای سیستم های دیجیتال شامل کیفیت بالای مکالمات ، انتقال داده ها ، سرویس های تکمیلی ، بهره برداری بهینه از باند فرکانسی به همراه حفظ قابلیت پوشش شبکه های آنالوگ را با یک روش ساده و کم هزینه به کاربران ارائه نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران