تجهیزات بیسیم و رادیویی در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


در نگاه اول ممكن است. ساختار دستگاه تكرار كننده، پيچيده به نظر برسد ولي هنگامي‌كه اجزاء مختلف آن را جداگانه مورد بررسي قرار دهيم متوجه سادگي ساختار آن خواهيم شد. ساختمان تكرار كننده شامل چندين قطعه مختلف است. كه در شكل زير نمودار آن را مشاهده مي نماييد.

همانطور که می دانید راه حل های SCADA که برای مانیتورینگ و کنترل تجهیزات صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد دارای لایه های متفاوتی در ساختار شبکه است. و برای شبکه های وسیع که تجهیزات در فضاهای بزرگ و دور از هم قرار دارند . عموما سیم کشی شبکه اطلاعات تجهیزات و همینطور باس های داده ها با مشکل مواجه بوده و علاوه بر هزینه های بسیار زیاد سیم و نویزپذیری بالا ، خطر های دیگر نظیر برق گرفتگی و آتش سوزی نیز افزایش خواهد یافت .راه حل قابل ارائه برای سیستم های SCADA و سایر سامانه های مانیتورینگ و سوپروایزری ، است.فاده از رادیومودم ها برای اتصال تجهیزات مختلف به یک شبکه بی سیم رادیویی است. .

رادیو مودم ها یا رادیو وایرلس ها عموما برای اتصال تجهیزات اتوماسیون صنعتی که در فواصل دور از هم قرار دارند است.فاده می شود .این مودم ها از طریق اینترفیس های سریال نظیر RS و RS به باس اصلی شبکه اتوماسیون متصل شده و اطلاعات آن را به صورت رادیویی در فرکانس های متنوع ارسال می کنند .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران