تجهیزات بیسیم و رادیویی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


با است.فاده از آنتن‌های قدرتمند دایرکشنال امکان ایجاد لینک‌های رادیویی بالاتر از یک کیلومتر و نهایتا تا کیلومتر و حتی کیلومتر هم امکان پذیر است.. هر چند که، محاسبات در این شبکه‌ها برای جانمایی و جهت نمایی تجهیزات وایرلس نیاز به تجربه و محاسبات فنی دقیق دارد و برای داشتن دید مستقیم و مواجهه با قوس زمین، آنتن‌های فرستنده و گیرنده باید در نقاط مرتفع نصب شوند.

آنتن وایرلس بخش فیزیکی سیستم‌های ارتباطی بی سیم است. که برای ارسال و دریافت امواج رادیویی و مایکروویو مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این آنتن‌ها بسته به کاربرد، فرکانس ارسالی و دریافتی، قدرت و برد امواج الکترومعناطیسی ساطع شده دارای اندازه‌های مختلف هستند و مواد گونان ساخته می‌شوند. در گذشته جنس این آنتن‌ها فقط فلزی بود، ولی بیشتر آنتن‌های پرقدرت امروزی از مواد پلیمری با مدارهای دی الکتریکی تشدید کننده ساخته می‌شوند.

از شبکه‌های بی سیم می‌توان در منازل، فروشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مراکز تحقیقاتی، هتل‌ها و رستوران‌ها است.فاده نمود. در تمامی مکان‌های فوق، می‌توان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت وایرلس را نیز فراهم نمود. یکی از چالش های اصلی اینترنت بیسیم، به کیفیت سرویس ( QoS ) ارایه شده برمی‌گردد. در صورتی که به هر دلیلی بر روی خط پارازیت ایجاد گردد، ممکن است. ارتباط ایجاد شده قطع و یا امکان است.فاده مطلوب از آن وجود نداشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران