تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


شرکت‌های میکروتیک (MikroTik)، یوبیکیوتی / یوبی کوییتی (Ubiquti / UBNT)، زیمنس (Siemens)، موتورولا (Motorolla)، وایز (WIS)، کنبوتنگ (Kenbotong)، سیسکو (CISCO)، تی پی لینک (TP-Link) و دی لینک (D-Link) از معروفترین کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات Wireless Networks هستند که رنج گسترده‌ای از معتبرترین، قدرتمندترین، تا ارزان‌ترین انواع رادیو و آنتن وایرلس به همراه سایر محصولات شبکه‌های بی سیم را با مارک و برند خود، به صورت اورجینال و یا تحت لایسنس به بازارهای بین المللی عرضه می‌کنند.

استفاده از این تجهیزات شبکه ارزان قیمت معمولا فقط برای منازل، مغازه‌ها، دفاتر و شرکت‌های کوچک کاربرد دارد. اما، در کاربردهای بزرگتر اداری، تجاری، دانشگاهی و صنعتی دسترسی به اینترنت از طریق خطوط پرسرعت فیبر نوری صورت می‌پذیرد و از انواع روتر، سوییچ، اکسس پوینت و روتر وایرلس برای مدیریت و اشتراک گذاری اینترنت ورودی به مجموعه است.فاده می‌شود. همچنین، برای کاربردهای متوسط با تعداد کاربر محدود، امکان است.فاده از انواع

برخی از انواع آنتن وایرلس فقط فرستنده یا گیرنده هستند، برخی هم فرستنده و هم گیرنده می‌باشند. از این تجهیزات در تمامی سیستم‌های بی سیم فرستنده و گیرنده رادیویی و ماکروویو است.فاده می‌شود. در برخی از دستگاه‌ها، آنتن بیسیم یک مدار الکتریکی داخلی است. که در کنار برد الکترونیکی دستگاه با چیپست‌های رادیوی دستگاه در ارتباط بوده و سیگنال‌های ارسالی را به امواج رادیویی یا ماکروویو، و امواج دریافتی را به سیگنال‌های رادیویی قابل پردازش توسط چیپست رادیو آنتن تبدیل می‌کند. در انواع گوشی موبایل و تبلت از این نوع آنتن است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد