تجهیزات بیسیم و رادیویی در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مطالب بالا دیدیم که بیشتر محله های غرب تهران در منطقه قرار دارد. در واقع از ویژگی های این منطقه می توان به وجود تعداد بسیار زیادی شهرک اشاره کرد. حتی شهرک های صنعتی بسیار زیادی نیز در این منطقه وجود دارد. اما یکی از مهم ترین ویژگی های این منطقه و محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند این است. که از شمال این منطقه خط متروی شهر تهران و همچنین متروی کرج گذر کرده است.. این خطوط مترو سبب شده اند تا ساکنین این مناطق بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان در سطح شهر جا به جا شوند و در نتیجه به خوبی بتوانند از جاذبه های گرشدگری و سایر امکانات که در پایتخت و به ویژه در منطقه های غربی پایتخت وجود دارد است.فاده کنند. 

از جدید ترین سازه های شهر تهران که در محله های غرب تهران قرار داشته و با وجود اینکه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده اما شهرتی جهانی پیدا کرده، ایران مال می باشد. در واقع نام ایران مال در خاورمیانه می درخشد و در کوتاه ترین زمان نگاه تمامی جهانیان را به خود اختصاص داد. ایران مال با داشتن مساحتی بسیار زیاد، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه شناخته می شود و در درون آن، تعداد بسیار زیادی از امکانات، موزه ها، جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، مراکز خرید و همچنین سینما ها و مجموعه های ورزشی وجود دارد. 

دانشکده‌ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد و دانشکده‌ی زبان خارجی دانشگاه آزاد در این محله قرار گرفته اند. از طرف دیگر کانون زبان ایران واقع در خیابان حسن سیف، آموزشگاه زبان ایرانمهر واقع در بلوار شریفی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار فرحزادی انتهای خیابان حسن سیف از دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی این محله هستند.


بر خلاف رادیوهای نیازمند آنتن اکسترنال، رادیوهای یکپارچه‌ی آنتن دار از قدرت و قیمت کمتری برخوردارند و معمولا از آنها برای ایجاد لینک‌های رادیویی کوتاه‌تر از و یا نهایتا کیلومتر است.فاده می‌شود. برای نصب این تجهیزات شبکه وایرلس معمولا به دکل‌های خیلی مرتفع نیاز نیست، مگر اینکه در مراکز شهری، با ساختمان‌های بلند یا در مراکز غیرشهری با درختان بلند و تپه‌هایی در مسیر ایجاد لینک روبرو باشید. در اینصورت باید از دکل‌های مرتفع بر روی ساختمان‌های بلند یا برج‌های مسکونی، تجاری یا رادیویی است.فاده کنید.

مودم Huawei B G LTE : قیمت خرید و مشخصات فنی مودم G LTE وای فای رومیزی هوآوی B لن دار یکی از بهترین گزینه‌ها برای است.فاده در منزل و دفتر کار با امکان اتصال از طریق کابل شبکه به پورت LAN انواع دستگاه DVR و NVR جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته با است.فاده از مودم B هواوی

روش يك طرفه روشي براي ارتباطات نقطه به نقطه بدون است.فاده از دستگاه تكرار كننده است.. در اين روش برا ي ارسال و دريافت پيام‌هاي بين دو واحد سيار از بسامد مشابهي است.فاده مي‌شوده بدين معني كه، ارسال و دريافت هر دو روي يك بسامد مشخص انجام مي‌گيرد، همچون ارتباط بين دو واحد سيار خودرويي و يا دوراديوي متحرك دستي با يكديگر.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران