تجهیزات بیسیم و رادیویی در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


در اوایل قرن بیستم؛ در سینما، رادیو و تلویزیون؛ است.فاده از کابل برای انتقال صوت و تصویر آنالوگ تنها راهکار موجود بود. در اواسط این قرن و با گسترده شدن دانش بشر در مورد امواج الکترومغناطیسی و رادیویی؛ با ورود تجهیزات تولید، ارسال و دریافت امواج رادیویی؛ تجهیزات بیسیم نظامی و پس از آن شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به طور گسترده به است.فاده از این امواج برای ارتباطات وایرلس و پخش گسترده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در مناطق مرزی و در شهرها و روستاها روی آوردند. اینها اولین سیستم‌هایی بودند که از ارتباطات بی سیم است.فاده می‌کردند.

واژه وایرلس(بی سیم) پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل مخابرات باسیم (Wired Communication) ابداع شد. بی‌سیم‌ها انواع گوناگونی دارند که در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد است.فاده قرار دارند.

نکته مهم در است.فاده از این مودم ها توجه به پروتکل ارتباط باس اصلی است. .برای است.فاده در اتوماسیون صنعتی این رادیو مودم ها باید پروتکل ارتباطی باس ( مثلا مدباس و &#; ) را تغییر نداده و داده ها را با همان پروتکل و همان سرعت ( bit Rate ) منتقل کنند .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا