تجهیزات فیبر نوری در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.


اگر به تاریخ نگاه کنیم متوجه می شویم اولین فردی که توانست به تلفن  ( وسیله ای برای داشتن ارتباط با یکدیگر ) دست پیدا کند الکساندر گراهام بل بود، او در سال ۸۸ توانست به این موفقیت دست پیدا کند، جالب است. که بدانید نام ابتدایی تلفن، فوتو تلفن بوده است.. اختراع گراهام بل با گذشت زمان دست خوش تغییرات شد البته تغییراتی مثبت تا به امروز، و اینک ما  علاوه بر تلفن های ثابت شاهد تلفن های بسیار هوشمند با کارایی فوق العاده مواجه هستیم، فیبرهای نوری در مخابرات ابتدا نقش معمولی داشتند و در بعضی مواقع برای ارسال و انتقال اطلاعات مورد است.فاده قرار می گرفتند، فیبرهای نوری در بر  دارنده سیگنال ها به شکل آنالوگ بودند ولی با این وجود از ابتدا در شرکت های مخابراتی مورد است.فاده واقع شدند و هم اکنون نیز نقش اصلی و اساسی در شبکه های مخابراتی ایفا می کنند، در این قسمت دلایلی که باعث است.فاده از فیبرهای نوری در مخابرات شده است. ذکر می شود :

اهمیت مخابرات مدرن را در جوامع امروزی نمیتوان به هیچ وجه نادیده گرفت.برای یک لحظه فرض فرض کنید که شبکه تلفن  در هیچ جای جهان وجود نخواهد  داشت.ایا بدون ان امکان زندگی داشت در روزگار قبل از گراهام بل  شاید ولی امروزه قطعا خیر.تمامی جنبه های زندگی امروزه وابسته به مخابرات است..

نمایندگی فروش انواع فیبر های نوری صنعتی در ایران که کابل های فیبر نوری صنعتی را برای کاربرد های خاص تولید می کند، بازار فیبر نوی ایران است. که علاوه بر کابل های نوری شبکه، کابل های فیبر نوری صنعتی را برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های صنعتی وارد و …



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند