تجهیزات فیبر نوری در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.


محققان به یک تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند که به وسیله کابل فیبر نوری انجام می‌شود. طی این فناوری می‌توانند به از بین بردن تومورها و التیام هر چه بهتر زخم‌ها کمک زیادی کنند. این تکنولوژی با نام پیوند فتوشیمیایی بافت شناخته می‌شود. رشته‌های فیبر نوری از لحاظ ضخامت نازک هستند و به همین دلیل به راحتی قابلیت خم شدن را دارند. از این رو به عنوان یک ابزار کاربردی برای رصد درون بدن انسان مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

نمایندگی فروش انواع فیبر های نوری صنعتی در ایران که کابل های فیبر نوری صنعتی را برای کاربرد های خاص تولید می کند، بازار فیبر نوی ایران است. که علاوه بر کابل های نوری شبکه، کابل های فیبر نوری صنعتی را برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های صنعتی وارد و …

یکی دیگر از کاربری‌های فیبر نوری در ساختمان‌سازی است.. به دلیل ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا بیشتر از فیبر چند حالته برای ستون‌ها و پایه بنای ساختمان است.فاده می‌شود. همچنین از این کابل‌ها به عنوان حسگر فیبر نوری مالتی پلکسی برای نظارت بر سازه‌های بتنی است.فاده می‌شود. انواع مختلفی از این حسگرها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان