تجهیزات مایکروویو در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


سیستم شامل یک فرستنده و گیرنده است.. فرستنده امواج ماکروویو تولید می کند که موجب ایجاد یک زون نامرئی و حساس بیضوی شکل می گردد. گیرنده سیستم بطور دائم درحال چک کردن این امواج بوده و هنگامی که تغییری در سیگنال گرفته شده در زون حفاظتی پیدا کند شروع به آنالیز کردن آن نموده و درصورتیکه مشخصات سیگنال حاکی از تعارض باشد سیستم آلارم می دهد. این سیستم برای حجم بدن بیشتر از کیلوگرم طراحی شده است. و برای پرندگان و حیوانات کوچک آلارم کاذب نمی دهد و هرگونه راه رفتن، دویدن و یا خزیدن در محیط حفاظت شده را تشخیص می دهد.  حداکثر زون حفاظتی برای سیستم مایکروویو، متر و به عرض . متر و ارتفاع . متر می باشد. پردازشگر مرکزی و نرم افزار سیستم قابلیت اتصال به دیگر سیستم های امنیتی از قبیل CCTV را دارا بوده و در نوع پیشرفته تر ، مدیریت کلیه تجهیزات و سیستم های امنیتی دیگر را نیز برعهده دارد.

DMR یک است.اندارد رادیویی دیجیتال برای کاربران شبکه های رادیویی حرفه ای PMR ( professional mobile Radio) می باشد که توسط موسسه است.اندارد مخابراتی اروپا ETSI (European Telecommunication standard Institute ) توسعه یافته و ارائه شده است. . این است.اندارد به صورت خاص شبکه های PMR آنالوگ موجود را هدف قرار داده تا بتواند مزایای سیستم های دیجیتال شامل کیفیت بالای مکالمات ، انتقال داده ها ، سرویس های تکمیلی ، بهره برداری بهینه از باند فرکانسی به همراه حفظ قابلیت پوشش شبکه های آنالوگ را با یک روش ساده و کم هزینه به کاربران ارائه نماید.

سیستم رادیویی مایکروویو، سیستمی است. که به منظور پخش و انتقال داده ها از راه دور مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم مایکروویو شامل رادیوهایی است. که در بالای دکل های مایکروویو قرار دارند و به منظور برقراری ارتباطات مایکروویو از تکنولوژی خطوط رادیویی مایکروویو به صورت مستقیم است.فاده می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران