تجهیزات مایکروویو در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.


کل فرآیند خشک کردن مداوم است.. محصولات جدید به طور مداوم در ورودی خوراک اضافه می شوند و محصولات خشک شده را می توان به طور مداوم در خروجی به دست آورد. بنابراین، خشک کن مایکروویو را می توان به راحتی با سایر تجهیزات متصل کرد و در یک خط تولید خودکار مونتاژ کرد.

DMR یک است.اندارد رادیویی دیجیتال برای کاربران شبکه های رادیویی حرفه ای PMR ( professional mobile Radio) می باشد که توسط موسسه است.اندارد مخابراتی اروپا ETSI (European Telecommunication standard Institute ) توسعه یافته و ارائه شده است. . این است.اندارد به صورت خاص شبکه های PMR آنالوگ موجود را هدف قرار داده تا بتواند مزایای سیستم های دیجیتال شامل کیفیت بالای مکالمات ، انتقال داده ها ، سرویس های تکمیلی ، بهره برداری بهینه از باند فرکانسی به همراه حفظ قابلیت پوشش شبکه های آنالوگ را با یک روش ساده و کم هزینه به کاربران ارائه نماید.

از مایکروویو به طور گسترده برای برقراری ارتباطات نقطه به نقطه ( Point to Point ) است.فاده می شود زیرا طول موج های کوتاه این امکان را فراهم می کنند که آنتن ها به راحتی بتوانند با است.فاده از پرتوهای باریک و مستقیم به ارسال و دریافت آن ها در آنتن گیرنده بپردازند. به این صورت به تجهیزات مایکروویو در فاصله نزدیک، بر روی موج¬های رادیویی پایین¬تر امکان است.فاده از فرکانس مشابه بدون تداخل داده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران