تجهیزات مایکروویو در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


محصولات را آماده کنید، هنگامی که محصولاتی که باید خشک شوند در قیف بارگیری می شوند، به طور خودکار روی تسمه نقاله جریان می یابند یا می توان محصولات را مستقیماً روی تسمه نقاله پخش کرد. ارتفاع تسمه نقاله از سطح زمین و عرض تسمه نقاله را می توان با توجه به محصول سفارشی کرد.

در بخش تجهیزات مایکروویو، اندازه گیری سیستم های نظارتی، سیستم های راهبری و تجهیزات تست تولیدات این شرکت پیشنهاد می شود. اعتماد به دانش فنی و گروه بسیار قوی توسعه و تحقیقات از نقاط مثبت این شرکت برای تولید این دستگاه ها است..

این واحد وظیفه پردازش اطلاعات دریافتی از انرژی دهنده ها را به عهده دارد هر واحد کنترل و هشدار توسط ریزپردازنده قادر به پردازش اطلاعات ورودی از کانال مختلف در یک زمان می باشد. واحدهای کنترل و هشدار دهنده قابلیت اتصال از طریق LAN و یا RS را با یکدیگر دارا می باشد و این اتصال امکان ایجاد شبکه ای حلقه ای و است.اندارد را بوجود آورده و قابل است.فاده از طریق سیستم های شبکه ای دیگر می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری