تجهیزات مایکروویو در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


اختراع سخت وپيچيده اي نيست بلكه نوعي راديوي دو طرفه() است.. اين د ستگاه سيگنال‌هاي راديويي را روي بسامدي دريافت و همزمان روي بسامد ديگري ارسال مي‌كند. اين سامانه هااغلب در نقاط بلند ، مانند بلندي‌هاي طبيعي و يا ساختمان‌هاي بلندنصب مي‌شوند، در نتيجه كاربران با تكرار كننده فضاي پوششي تجهيزات راديويي متحرك خودرا گسترش بيشتري مي دهند و ازآن براي تبديل ارتباطات يك‌طرفه نيزبهره مي‌برند. البته تكرار كننده‌هايي از اين دست، اغلب در طبقه‌بندي كاربرد تجاري از راديو‌ها مورد است.فاده قرار مي‌گيرند.

چنانچه از فناوری ماکروویو برای به وجود آوردن پیوندهای نقطه به نقطه است.فاده شود، به غیر از هزینه خرید، نصب و راه اندازی هزینه دیگری نباید پرداخت کرد. مگر این که بخواهید از اینترنت یا اینترانت است.فاده کنید که باید ماهانه یا سالانه پرداخت شود.

خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است. که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره است.فاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است.. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است.. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است. که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه