دکل مخابراتی در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


دکل های مهاری به دکل هایی گفته می شود که به وسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار گردد . این نوع دکل ها به دلیل وزن پایین و سبکی وزن مزیت دارند و در مکان هایی که فضا به قدر کافی موجود باشد است.فاده می گردد. اغلب در شبکه تلفن همراه، رادیو و بی سیم و شبکه های رایانه ای مورد است.فاده قرار می گیرد. این دکل ها قابلیت نصب در پشت بام منازل و ادارات را داشته و علاوه بر اینکه ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک کرده، در مناطق شهری مزیت فراوان دارد. این نوع دکل ها در صورتی که روی زمین نصب گردد نیاز به فضای زیادی جهت نصب سیم مهارها دارد. این دکل ها بسته به ابعاد و نوع ساخت به چند دسته تقسیم می شوند.اجزای این نوع دکل ها شامل سکشن (بدنه)، بیس پلیت، سیم مهاری، مهار کش، کرپی (کلمس)، صفحه تعادل، گوشواره، تاج سر دکل، تسمه کمربندی، پیچ و مهره و&#; می باشد.

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل رشد و شکوفایی هر جامعه می باشد. به همین دلیل بشر تا کنون جهت توسعه آن به ابزارهای بسیار گسترده ای روی آورده است.. یکی از این ابزارها ارتباطات کابلی و بی سیم می باشد که نیاز به زیرساخت های سخت افزاری بسیاری دارد. یکی از مهمترین زیرساخت ها

 در حال حاضر کارخانه در زمینی با وسعت ۵ متر مربع و سالن های تولید با مساحت متر مربع با تامین بهترین ماشین آلات با تنوع محصولات بالا هر روز با تلاش خود در زمینه راه اندازی و گسترش واحدهای جدید با توجه رعایت است.انداردها در جهت تامین نیاز مشتریان گرامی قدم بر می دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا