های تنشن در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

their tensions-1
their tensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


تنشن کنترل (کنترل کشش فیلم) به منظور کنترل درست گشتاور در قسمت های مختلف ماشین آلات صنایع چاپ و تولید پلاستیک است.فاده میگردند. از عمده ماشین آلات صنایع چاپ میتوان به دستگاههای : چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ کلدسیل _ کوتینگ و تولید انواع فیلم اشاره کرد.

کنترلرهای تنشن (کنترل کشش فیلم) به منظور کنترل درست گشتاور. در قسمت های مختلف ماشین آلات صنایع چاپ و تولید پلاستیک است.فاده میگردند. از عمده ماشین آلات صنایع چاپ میتوان به دستگاههای : چاپ روتوگراور و فلکسوگراور _ لمینت _ کلدسیل _ کوتینگ و تولید انواع فیلم اشاره کرد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران